Gökkuşağı Tag

rainbowspines

Bu tagı Yorumbaz‘ın bloğunda görmüştüm.Benim çok hoşuma gitti,zaten yazısında da başkalarınında yapabileceğini yazmış.Bunu görünce sıvadım kolları bende. 😀

Bakalım gökkuşağı renkleri benim kitaplığımda var mı? 😀

KIRMIZI

Tess Gerritsen – Cerrah (Eski basım)
Judit Ivory – Teklif
Anne Elliot – Tramva Sonrası Aşk Çarpması
Monica Mccarty – Asi

TURUNCU

Candace Camp – Aşk Engel Tanımaz

SARI

Julie Garwood – Ateş ve Buz
Katleene Woodiwids – İhtiras Çiçeği
Rita Hunter – Ruhun Ateşi

YEŞİL

Aimee Carter – Tanrıça
Julie Garwood – Sende Yanarsın
Kristin Harmel – Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
G.A Aıken – Ejderin Aşkı
Sabrina Jeffries – Bozulan Yeminler
Nicola Cornick – Yalancı Sevda

MAVİ

Julie Quinn – Cennet Gibi
Julie Garwood – Yazgı
Sophie Kinsella – Sır Tutabilir Misin?
Georgette Heyer – Kalp Hırsızı
Nicola Cornick – Söyleyemem Sevdiğimi

LACİVERT 

Julia Quinn – Kayıp Dük
Sophie Kinsella – Düğün Gecesi
Patricia Briggs – Ayın Çağırdıkları
Georgette Heyer – Aşka Bir Şans Daha

MOR

Sabrina Jeffries – Yatağımdaki Serseri
Sabrina Jesffries – Bir Çapkına Vuruldum
Nicola Cornick – Hırçın Sevgilim
Loretta Chase – Beni Baştan Çıkarma
Asude – Gül ve Avcı

Bir Cevap Yazın

