Kitap Alışverişi 03

1341791-gif_1683-Asian-Girl-With-Books-In-Their-Hands

 

Nisan aynın son günündeyken bu ay kitaplığıma giren son kitaplar ile ilgili bir yazı yazayım dedim. 🙂

Evet bu ay içinde bu konuyla ilgili üç yazı yazdım ve bu sonuncusu. 😀
Bundan sonrada sanırım hazirana kadar kitap almak yok,takas için aynı şeyi söyleyemeyeceğim tabi. 😀
Birde bundan sonra ukitapta takas yaptığım üyelerin isimlerini de yazacağım daha önce neden yazmadım bilmiyorum.Ukitap sayesinde çok güzel insanlar tanıdım.Sanırım takas yapmanın diğer güzel yanı da bu.

İlk önce u kitaptan yaptığım takaslarla başlayayım gerçi bu sefer az takas yaptım yani en son alışveriş yazısı yazdığımdan beri. 😀

300420141673

İlk sıradakileri npdpz adlı üye ile yaptım.Teresa Medeiros pek ilgimi çeken bir yazar değil ama bu kitap hakkında çok güzel yorumlar okudum ayrıca kitap kapağına da bayıldım. 😀 Aynı şekilde Julienne MacLean’da namını çok duyduğum ama şu ana kadar hiç okumadığım bir yazardı.

İkinci sıradakileri cansu_barn adlı üye ile yaptım.Loretta Chase favori yazarlarım arasında,diğer iki kitabını da okuyup çok beğenmiştim.Bunun üzerine çıkan ve bende olmayan tek kitabına da sahip oldum,en kısa zamanda okuyacağım.

Tesadüfler Adası yorumumu yapmıştım daha önce,kitabın kapağını çok sevdim ben ve Rachel Gibson’a da bir şans daha vermek istiyordum zira sürekli olumlu yorumlar vardı hakkında bu yüzden takas teklifi gelince düşünmeden kabul ettim.

Ukitaptan sadece bu dört kitabı takas yaptım.

300420141678

Bu iki kitap hiç aklımda ve listemde yoktu fakat facebooktaki blog gruplarından birinde okuryazar blogunun sahibi sevgili Elif’in takaslık yazısını görünce ona mesaj çetim ve o da bana olumlu dönüş yaptı.Böylece bu kitaplarda kitaplığıma girmiş oldu.

300420141672

Meral ablamın facebooktaki Kitapların Tozlu Sayfaları kitabından kazandığım kitaptı.Böylece şu ana kadar iki kere yarışmalardan kitap kazanmış oldum.Diğeri de kardeş sayfası Asim unnim ve Serpil unnimin sayfası Kitap Rüyası’ndan kazanmıştım. 😀

Yazarı ilk defa duydum açıkcası ve çokta merak ediyorum bakalım nasıl bir kitapmış.

 

300420141671

Ve son olarakta kitapsihirbazındaki indirimden aldığım kitaplar. 😀

Gerçekten uygundu.Yedi kitaba 55 TL verdim.Tabi iyice battığımın resmidir bu aynı zamanda.Dediğim gibi uzun bir süre kitap almak yok artık. 😀

Rachel Gibson kitaplarını Tesadüfler Adasını okuyup beğendikten sonra aldım.Biri serinin ilk diğeri de yanlış hatırlamıyorsam beşinci kitabı olması gerekiyor.Serinin diğer kitapları indirimde değildi.Uygun fiyatta olanlarda cep boydu.Cep boyuda pek sevmediğim için almadım.

Fırsatçı ve Tehlikeli Kızıl kitaplarını çok merak ediyordum.Ben sepete kitapları koyduğumda Fırsatçı tükenmişti sanırım yoktu ama siparişimi vereceğim gün baktım eklenmiş fakat indirimli fiyat değildi o yüzden almadım.Sağolsun Romantik Optik blogunun sahibi olan canım arkadaşım D&R indirimden alacak Fırsatçıyı,bende ğarasını göndereceğim ona.Tek kitap için sipariş vermek istemedim ama uygun fiyattaykende alayım dedim. 😀

Son Pişmanlık yine Romantik Optik’in yorumunu okuyup merak ederek aldığım bir kitap.Lanetli Yıldız kitabını da serinin ilk kitabı elimde olduğu için aldım.Ardarda okurum eğer beğenmezsemde ukitapta takasa koyarım. 😀

Tanrıçanın Savaşı kitabı da alarak seriyi tamamladım,serinin ilk kitabını almıştım önceden,diğer kitabını da ukitaptan takas yaptım o da gelince seriye başlayacağım.

 

300420141676

Böylece Nisan ayı çıkartmalarım bugün son bulmuş oluyor.

 

Nisan ayında kitaplığıma giren kitap sayısı 54 ,bu da bana bir süre yeter sanırım. 😀

Reklamlar

Kitap Alışverişi 03” üzerine 7 yorum

  1. Kuzuu bloguna bayıldımm ya 😀
    Bende ilerde iş sahibi olayım yapacağım böyle bir şey. Öğrenci harçlığıyla kitap alınmıyor yahu 😀

    Kitaplar çok güzeeeeel, mutlu mutlu okumalarr ❤

    • Haha sağol kuzum. 🙂
      Kuzum bende iş ahibi değilim ki. 😀
      İndirimleri takip ediyorum ve sana bahsettiğim sitede takas yapıyorum genelde. 😀

      Çok teşekkür ederim kuzum. ❤

  2. O siteye verecek kitabım olsaydıı 😀
    Bide kitapları paylaşmayı pek sevmiyorum böyle okuyup okuyum dizmek istiyorum ilerde görmekten sıkılırsam veririm belki 😀

    • Haha 😀
      Bende sevdiğim kitapları vermeyi sevmiyorum ama bir kere okuduktan sonra tekrar okumayacağım kitaplarsa ekliyorum nasıl olsa bir daha okumayacağım. 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s